Schooltijden

Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag beginnen de lessen om 08.30 uur. Om 14.30 uur zijn de leerlingen op deze dagen vrij.

Op woensdag beginnen de lessen om 08.30 uur en zijn de leerlingen om 12.30 uur vrij.

Vanaf 08.00 uur gaat het hek open en zijn leerlingen en ouders welkom op het plein. U kunt hier afscheid nemen van uw kind. Om 08.15 uur gaat de bel en komen de leerlingen in een rustige rij naar binnen. Zij worden elke dag welkom geheten door de directeur of iemand van het managementteam.

Om 08.30 uur starten de lessen.
Elke ochtend is er een kort moment om te eten/ drinken en 15 minuten om buiten te spelen. Leerlingen blijven ook in de middagpauze op school. De middagpauze bestaat uit een lunch van 15 minuten en een speeltijd van 30 minuten. Deze speeltijd vindt zoveel mogelijk buiten op het plein plaats.

Tijdens alle eet- en speelmomenten begeleiden de leerkrachten en onderwijsassistenten de
leerlingen. Naast het ontspannende karakter van de pauze gebruiken we deze tijd ook om de zelfredzaamheid, sociale- en communicatieve vaardigheden te oefenen.

Leerlingen kunnen op maandag en dinsdag gebruikmaken van het aanbod van naschoolse sportactiviteiten. Deze activiteiten duren tot 15.30 uur.

Hetzelfde geldt voor de meerdaagse schoolreis (het schoolkamp) van de groepen 8 en Platina.